Show Navigation

Siebe Swart

  • ZOEK luchtfoto l Search aerial
  • Time & Tide: de Boekwinkel l Bookshop I PRINTS
  • FINISTERRE Time & Tide deel 2 I The Sequel
  • VIDEO Drone footage
  • VIDEO Expo en boek
  • Instagram
  • Weblog F I N I S T E R R E
  • Info
    • Bio
    • Copyright ©
    • Contact
  • Panorama Nederland bij Van Gewest tot Gewest

Siebe Swart

Search Results

3620 images

  • Facebook
  • Twitter
x
Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
Next

Loading ()...

  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal (links) en Maas elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1002_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Maas en Waal (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0968_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0957_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Maas en Waal (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0966_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0962_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0963_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0959_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas (links) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0980_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Maas en Waal (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0972_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal (links) en Maas (rechts) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0977_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal (links) en Maas (rechts) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0974_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Maas en Waal (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0969_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland, Gemeente Maasdriel, 13-05-2019; Heerewaarden, Kanaal van Sint Andries met sluis, verbinding tussen Waal en Maas (achtergrond) elkaar bijna raken. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In  het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0960_Luchtfoto_Kanaal_v...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, verder naar links, is van de baan naar protesten van  betrokkenen.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1009_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, links, buiten beeld,  is van de baan naar protesten van  betrokkenen. Voorgrond: sluis en kanaal van Sint Andries, rechts de Maas.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1006_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, verder naar links, is van de baan naar protesten van  betrokkenen.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1014_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, midden foto, is van de baan naar protesten van  betrokkenen.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1011_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, verder naar links, is van de baan naar protesten van  betrokkenen.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1016_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland,  West Betuwe, 13-05-2019; Waalbandijk en Waal.  Er is een nevengeul gegraven in het kader van het waterbeheer. De oorspronkelijke geplande hoofdwatergeul, ten noorden van de dorpen Varik en Heesselt, verder naar links, is van de baan naar protesten van  betrokkenen.<br />
Waalbandijk and Waal. A secondary channel has been dug as part of water management. The originally planned main water channel, north of the villages of Varik and Heesselt, is canceled as a result of to protests from those involved.<br />
<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0958_Luchtfoto_Waal_en_...jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; rivier de Waal met (de toerit naar ) de Waalbrug, gezien vanuit het Oosten, daarachter de spoorbrug met fietspad (De Snelbinder) en tenslotte de nieuwe stadsbrug van Nijmegen De Oversteek. Rechts van de rivier grondwerkzaamheden voor de dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). De dijken worden landinwaarts verplaats en er wordt een nevengeul gegraven. De huizen op de dijk blijven bestaan en komen te liggen op het Stadseiland Veur-Lent Nijmegen. <br />
First bridge the Waal bridge on the river Waal, next the railway bridge with cycle path De Snelbinder (The Luggage strap) and finally the new city bridge of Nijmegen De Oversteek (The Crossing). Right of the river groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River).<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0860.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; rivier de Waal met (de toerit naar ) de Waalbrug, gezien vanuit het Oosten, daarachter de spoorbrug met fietspad (De Snelbinder) en tenslotte de nieuwe stadsbrug van Nijmegen De Oversteek. Rechts van de rivier grondwerkzaamheden voor de dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). De dijken worden landinwaarts verplaats en er wordt een nevengeul gegraven. De huizen op de dijk blijven bestaan en komen te liggen op het Stadseiland Veur-Lent Nijmegen. <br />
First bridge the Waal bridge on the river Waal, next the railway bridge with cycle path De Snelbinder (The Luggage strap) and finally the new city bridge of Nijmegen De Oversteek (The Crossing). Right of the river groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River).<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0857.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; rivier de Waal met (de toerit naar ) de Waalbrug, gezien vanuit het Oosten, daarachter de spoorbrug met fietspad (De Snelbinder) en tenslotte de nieuwe stadsbrug van Nijmegen De Oversteek. Rechts van de rivier grondwerkzaamheden voor de dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). De dijken worden landinwaarts verplaats en er wordt een nevengeul gegraven. De huizen op de dijk blijven bestaan en komen te liggen op het Stadseiland Veur-Lent Nijmegen. <br />
First bridge the Waal bridge on the river Waal, next the railway bridge with cycle path De Snelbinder (The Luggage strap) and finally the new city bridge of Nijmegen De Oversteek (The Crossing). Right of the river groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River).<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0853.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; rivier de Waal met (de toerit naar ) de Waalbrug. Voorgrond grondwerkzaamheden voor de dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). De dijken worden landinwaarts verplaats en er wordt een nevengeul gegraven. De huizen op de dijk blijven bestaan en komen te liggen op het Stadseiland Veur-Lent Nijmegen. <br />
The Waal bridge on the river Waal, groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River).<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0847.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; links van de rivier grondwerkzaamheden voor de Dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). Links Nijmegen-Noord, rechts binnenstad met spoorbrug en Waalbrug (aan de horizon).<br />
To the left of the river groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River). Nijmegen city on the horizon and Waal bridge on the horizon.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0845.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Nijmegen, 26-06-2014; onder in beeld de nieuwe stadsbrug van Nijmegen over rivier de Waal, De Oversteek. Daarachter de spoorbrug met fietspad (De Snelbinder) en de laatste brug is de Waalbrug. Links van de rivier grondwerkzaamheden voor de Dijkteruglegging Lent (Ruimte voor de Rivier). Links Nijmegen-Noord, rechts binnenstad.<br />
First bridge the new city bridge of Nijmegen on the river Waal, De Oversteek (The Crossing). Next the railway bridge with cycle path De Snelbinder (The Luggage strap) and finally the Waal bridge. To the left of the river groundwork for the Dike relocation of Lent (project Ruimte voor de Rivier: Room for the River). Nijmegen city on the horizon.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140626_0842.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, recreatieplas en hoofdsstroom van rivier de Maas. In de achtergrond de Waal. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0992_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, recreatieplas en Maas (tegenover Heerewaarden). In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0983_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, recreatieplas en hoofdsstroom van rivier de Maas. In de achtergrond de Waal. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0991_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, recreatieplas en hoofdsstroom van rivier de Maas. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0987_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, ingang kanaal van Sint-Andries, verbinding tussen Waal en Maas. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0982_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Gelderland, Arnhem, 29-05-2019; zicht op de Nederrijn vanuit de binnenstad, Kerkplein en Eusebiuskerk in de voorgrond.<br />
Lower Rhine and  Eusebius church, seen from downtown.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190529_0273_Luchtfoto_Arnhem_b...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, ingang kanaal van Sint-Andries, verbinding tussen Waal en Maas. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0964_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, ingang kanaal van Sint-Andries, verbinding tussen Waal (links) en Maas. Op de landengte ligt ook Fort Sint-Andries. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspar. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1000_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Maren-Kessel, 13-05-2019; Lithse Ham, recreatieplas en hoofdsstroom van rivier de Maas. In de achtergrond de Waal. In het kader van het Maasoeverpark, zal er een ontwikkeling plaatsvinden van een landschapspark. Daarin ruimte voor de natuur, de landbouw en  'ruimte voor de rivier'  (bescherming tegen hoogwater door waterstandverlaging).<br />
Heerewaarden, where the river Maas (Meuse, right) and Waal almost touch, divided bij a isthmus. In to the canal the lock of St. Andries and an old fortress. <br />
Part of Maasoeverpark, development of a landscape park in which space for nature is combined with 'space for the river', protection against high water by lowering the water level.<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0998_Luchtfoto_Lithse_H...jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 13-05-2019; zwaaikommen bij ingang Amsterdam-Rijnkanaal<br />
naar Prins Bernhard Sluis. Rivier de Waal.<br />
Entrance Amsterdam-Rhine channel, winding place.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1073__Luchtfoto_Amsterd...jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 13-05-2019; zwaaikommen bij ingang Amsterdam-Rijnkanaal<br />
naar Prins Bernhard Sluis. Rivier de Waal.<br />
Entrance Amsterdam-Rhine channel, winding place.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1069__Luchtfoto_Amsterd...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 26-08-2019; Bataviastad, Houtribhaven met Houtribsluizen. Meervoudige spuisluis, het sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer in de achtergrond.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad. The lock complex consists of multiple drain sluices and shipping locks (in the backround).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190826_0078_A3+_Luchtfoto Hout...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 26-08-2019; Bataviastad, Houtribhaven met Houtribsluizen. Meervoudige spuisluis, het sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer in de achtergrond.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad. The lock complex consists of multiple drain sluices and shipping locks (in the backround).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190826_0075_A3+_Luchtfoto Hout...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 26-08-2019; Bataviastad, Houtribhaven met Houtribsluizen. Meervoudige spuisluis, het sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer in de achtergrond.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad. The lock complex consists of multiple drain sluices and shipping locks (in the backround).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190826_0268_A3+_Luchtfoto Hout...jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15/11/2001; opslag en overslag van kolen en ander bulkgoed in de haven van Terneuzen, gelegen aan Kanaal Terneuzen-Gent;.kustvaart scheepvaart havenkraan lichters steenkool erts insteekhaven, zie ook detailfoto's.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.2.jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15/11/2001;  overslag van kolen naar lichters (duwbakken) in de haven van Terneuzen, gelegen aan Kanaal Terneuzen-Gent (zie ook detailfoto); van zeeschip naar binnenvaart; kustvaart scheepvaart havenkraan steenkool erts<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.5.jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15/11/2001;  haven Terneuzen, met Kanaal Terneuzen-Gent (zie ook detailfoto's); links de zeesluis; coaster in het zijkanaal; binnenvaart kustvaart scheepvaart sleepbooot.<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.8.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Aan de horizon Rotterdam, rechts Callandkanaal en de havens van Europoort. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0297_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0278_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Details van de constructie, de deuren en verbinding met de scharnieren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0286_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0245_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0251_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0281_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Details van de constructie, rrn deu en de ingan van het 'dok waar de deur zich normaal gesproken bevindt. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0288_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0250_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0252_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0451_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0275_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0282_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Aan de horizon Rotterdam, rechts Callandkanaal en de havens van Europoort. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0293_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Aan de horizon Rotterdam, rechts Callandkanaal en de havens van Europoort. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0296_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Kassen van het Westland in de achtergrond. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0256_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Kassen van het Westland in de achtergrond. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0255_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0270_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil.  Details van de kering, de deuren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0280_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Details van de constructie, de scharnieren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0283_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0451_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Links Callandkanaal en de havens van Europoort, aan de horizon ingan van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee.  De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0452_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. In de achtergrond Botlekbrug en Shell-olieraffinaderij, Hoogvliet.<br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0481_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. In de achtergrond Botlekbrug en Shell-olieraffinaderij, Hoogvliet.<br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0485_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. <br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0492_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Aan de horizon Rotterdam, rechts Callandkanaal en de havens van Europoort. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0264_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Hoek van Holland, 14-09-2019; Nieuwe Waterweg, Haven van Rotterdam. Functioneringssluiting Maeslantkering. De waterkering in de Nieuwe Waterweg wordt een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. Details van de constructie, de scharnieren. De Maeslantkering sluit normaal gesproken alleen bij dreigende stromvloed en bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Hartelkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden.<br />
Hook of Holland - Port of Rotterdam. Aerial view of the new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway, leading to the Port of Rotterdam (at the horizon), is closed during the test. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0273_A3+_Luchtfoto Maes...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. In de achtergrond Botlekbrug en Shell-olieraffinaderij, Hoogvliet.<br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0484_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. In de achtergrond Botlekbrug en Shell-olieraffinaderij, Hoogvliet.<br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0489_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 14-09-2019; Haven van Rotterdam, Botlek, Hartelkanaal met Hartelkering (stormvloedkering) tijdens de jaarlijkse Functioneringssluiting. <br />
De kering, onderdeel van de Deltawerken, vormt samen met de Maeslantkering de Europoortkering en beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden. De keringen worden een maal per jaar, voordat het stormseizoen begint, getest. Tijdens het sluiten van de kering ligt alle scheepvaartverkeer naar de Rotterdamse haven stil. <br />
Aerial view of one of the two storm surge barriers. This barrier, the Hartelkering in the Hartel canal, together with the greater nearby Maeslant barrier (in the New Waterway), are tested during the so-called functioning closure, taking place one a year before the storm season begins. The waterway and canal, leading to the Port of Rotterdam, are closed during the test.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0491_A3+_Luchtfoto Hart...jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15-11-2001; overslag van kolen naar lichters (duwbakken) in de haven van Terneuzen, gelegen aan Kanaal Terneuzen-Gent (zie ook overzichtsfoto); parlevinker aan stuurboordzijde bij brug; van zeeschip naar binnenvaart schip; transshipment of coal to barges in the port of Terneuzen, located at Ghent-Terneuzen canal (also overview);kustvaart, scheepvaart, havenkraan, steenkool, erts, coastal shipping, coaster, port, crane, coal, ore.<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.6.jpg
  • Nederland, Amsterdam, Westhaven, 17/05/2002; Westelijke havengebied - Jan Riebeeckhaven met links OBA BULK TERMINAL AMSTERDAM (kolen, ertsen, mineralen, schroot, agribulk); rechts de terminal van NIssan met terrrein van geimporteerde auoto's; overslag scheepvaart economie bedrijvigheid industrie Noordzeekanaal; Western port - Jan Riebeeck Haven with links OBA BULK TERMINAL AMSTERDAM (coal, ores, minerals, scrap, agricultural bulk); right into the terminal with Nissan of terrrein auoto imported cars, handling shipping industry economics;<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
foto /photo Siebe Swart
    SMS.0205326_2.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam-Rijnkanaal, 25-09-2002; het kanaal (vroeger Merwedekanaal) ter hoogte van Baambrugge in Noordelijke richting, bruggen Weesp aan de horizon;  scheepvaart binnenvaart goederenvervoer infrastructuur;<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
foto /photo Siebe Swart
    SMS02.09.506.4.jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15/11/2001; sleepboten manoeuvreren zeeschip Kanin (uit een van de Baltische landen, geladen met erts / steenkolen) in de grote zeesluis in Terneuzen, begin Kanaal Terneuzen-Gent; kustvaart scheepvaart haven waterbouw steenkool erts, zie ook detailfoto. Scheepvaart. Sluizen.<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.12.jpg
  • Nederland, Zeeuwsch-Vlaanderen, Terneuzen, 15/11/2001; zeeschip Kanin (uit een vd Baltische landen, geladen met erts / steenkolen) in de grote zeesluis in Terneuzen, begin Kanaal Terneuzen-Gent; de sluisdeuren (een operationeel, de tweede reserve) bevinden zich links en rechts voor de geopende brug (verzonken in het maaiveld) en worden bij sluiten naar de overzijde geschoven. Sluis. Sluizen.<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
photo/foto Siebe Swart
    SMS 01.11.515.9.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0845.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0829.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0837.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0852.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0855.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0872.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0868.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0864.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Grave, 23-08-2016; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren. Naast de stuw de schutsluis voor de scheepvaart en de  vistrap waardoor de vissen langs de stuw stroomopwaarts kunnen zwemmen. De vakwerkbrug is voor de lokaal verkeer over de rivier.<br />
Flood barrier in the river Meuse to regulate the watercours and manage the water level<br />
Next to the barrier the lock for barges and the newly built 'fish stairway' (which alows fish to pass the barrier). The lattice bridge is for the local road over the river<br />
aerial photo (additional fee required); <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0862.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zeeland, Terneuzen, 09-05-2013; Zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen. Site van de chemische fabriek van Dow (Dow Chemical Company) aan de Westerschelde. Afgemeerd zijn de olie- en chemicaliën-tanker Sten Hidra (rood oranje) en de  Lpg-tanker BW Tokyo.<br />
De kraakinstallaties maken o.a. benzeen, ethyleen en propyleen (basischemicalien voor halffabrikaten voor verschillende kunststoffen).<br />
Zeeuws-Vlaanderen,  the south-west part of the province of Zeeland site of the chemical plant of Dow Chemical Company. This plant produces benzene, ethylene and propylene, the basis for various plastics. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130509_1143.A3.jpg
  • Nederland, Zeeland, Terneuzen, 09-05-2013; Zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen. Nederland, Zeeland, Terneuzen, 09-05-2013; Zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen. Zicht op de Westerschelde met aan de andere oever Zuid-Beveland. <br />
Site van de chemische fabriek van Dow (Dow Chemical Company) aan de Westerschelde. Afgemeerd zijn de olie en chemicaliën-tanker Sten Hidra (rood oranje) en de  Lpg-tanker BW Tokyo.<br />
De kraakinstallaties maken o.a. benzeen, ethyleen en propyleen (basischemicalien voor halffabrikaten voor verschillende kunststoffen).<br />
Zeeuws-Vlaanderen,  the south-west part of the province of Zeeland site of the chemical plant of Dow Chemical Company. This plant produces benzene, ethylene and propylene, the basis for various plastics. View on the Westerschelde. <br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130509_1142.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar de Noordzee, rechts aan de horizon Hoek van Holland en het Westland. .De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam), North Sea at the horizon. .In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_372.A3.jpg
  • Nederland, Zeeland, Terneuzen, 09-05-2013; Zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen. Nederland, Zeeland, Terneuzen, 09-05-2013; Zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen. Zicht op de Westerschelde met aan de andere oever Zuid-Beveland. <br />
Site van de chemische fabriek van Dow (Dow Chemical Company) aan de Westerschelde. Afgemeerd zijn de olie- en chemicaliën-tanker Sten Hidra (rood oranje) en de  Lpg-tanker BW Tokyo.<br />
De kraakinstallaties maken o.a. benzeen, ethyleen en propyleen (basischemicalien voor halffabrikaten voor verschillende kunststoffen).<br />
Zeeuws-Vlaanderen,  the south-west part of the province of Zeeland site of the chemical plant of Dow Chemical Company. This plant produces benzene, ethylene and propylene, the basis for various plastics. View on the Westerschelde. <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130509_1146.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Maassluis, 23-05-2011; oude en nieuwe haven en oude centrum van Maassluis met Grote Kerk..View on Maassluis, historical city along the Nieuwe Waterweg, the old and new harbour..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_338.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar de Noordzee, rechts aan de horizon Hoek van Holland en het Westland. .De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam), North Sea at the horizon. .In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_394.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar de Noordzee. Links het Calandkanaal  en de Maasvlakte, rechts aan de horizon Hoek van Holland. .De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam), North Sea at the horizon. .In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_390.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar de Noordzee. Links het Calandkanaal  en de Maasvlakte, rechts aan de horizon Hoek van Holland. .De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam), North Sea at the horizon. .In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_364.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar Rotterdam. De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway), the entrance to the port of Rotterdam (at the horizon)..In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_380.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg, gezien naar het Westland. De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam)..In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_378.A3.jpg
  • Nederland, Friesland, Harlingen, 16-04-2012; haven en centrum van de stad. .Port and city of Harlingen on the coast of the Waddensea..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20120416_584.HA3+.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Maassluis, 23-05-2011; oude en nieuwe haven en oude centrum van Maassluis met Grote Kerk..View on Maassluis, historical city along the Nieuwe Waterweg, the old and new harbour..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_337.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg. Op het tweede plan het Calandkanaal met daarachter 4e Petroleumhaven met tanks voor olieopslag. Maasvlakte 2 aan de horizin. De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway), the entrance to the port of Rotterdam. In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_384.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg. Op het tweede plan het Calandkanaal met daarachter 4e Petroleumhaven met tanks voor olieopslag. De stormvloedkering bestaat uit twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway), the entrance to the port of Rotterdam. In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_383.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Nieuwe Waterweg, 23-05-2011; Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg. Close-up van een van de twee deuren die klaar liggen in een dok en welke sluiten bij een waterstand van 3 meter of meer boven NAP. De kering, laatst voltooide  onderdeel van Deltawerken, beschermt Rotterdam en achterland bij extreme waterstanden..The new storm surge barrier (Maeslantkering) in the Nieuwe Waterweg (New Waterway, the entrance to the port of Rotterdam), clpseuo one of the doors. .In case of storm floods, the two enormous doors will close of the waterway protecting Rotterdam and its hinterland.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required).foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20110523_373.A3.jpg
Next