Show Navigation

Siebe Swart

  • ZOEK luchtfoto l Search aerial
  • Time & Tide: de Boekwinkel l Bookshop I PRINTS
  • FINISTERRE Time & Tide deel 2 I The Sequel
  • VIDEO Drone footage
  • VIDEO Expo en boek
  • Instagram
  • Weblog F I N I S T E R R E
  • Info
    • Bio
    • Copyright ©
    • Contact
  • Panorama Nederland bij Van Gewest tot Gewest

Siebe Swart

Search Results

129 images

  • Facebook
  • Twitter
x
Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
Next

Loading ()...

  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Sleephopperzuiger aan het werk. Gezicht op  de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays seen in the direction of the existing Maasvlakte...luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_600.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass...luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_599.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links in de voorgrond de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. De cirkel boven in beeld is de harde zeewering van basaltblokken.Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_582.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_567.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (ad
    SMS_20120715_602.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades, gezien naar het depot van De Slufter. Onder in beeld de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_594.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (ad
    SMS_20120715_588.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_573.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_565.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_559.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (ad
    SMS_20120715_607.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (ad
    SMS_20120715_596.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (ad
    SMS_20120715_584.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links in de voorgrond de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. De cirkel boven in beeld is de harde zeewering van basaltblokken.Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_579.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_570.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Aan de horizon de bestaande Maasvlakte. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_563.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2 gezien vaunt de bestaande Maasvlakte. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades, sleephopperzuiger san het werk..Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays seen from the existing Maasvlakte...luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_608.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Contouren van de nieuwe havenbassins en kades. Links de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm. Rechts de bestaande Maasvlakte, Zuidhollandse kust met de Zandmotor aan de horizon. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. The contours of the new harbor basins with quays and the so-called soft seawall, artificial dunes with haram grass..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_576.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Europhaven met  APM Terminals (Maersk)<br />
Container terminal Rotterdam, Harbor APM Terminals (Maersk).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0351.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Beerkanaal en 6e Petroleumhaven, rechts de Europhaven met  APM Terminals (Maersk).<br />
Container terminal Rotterdam Harbor APM Terminals (Maersk).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0343.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven. Voor de kade de Cosco Rotterdam. In de achtergrond de Nieuwe Waterweg en de kust bij Hoek van Holland.Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background Hook of Holland, and New Waterway - entrance to Port of Rotterdam.luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0336.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven. Overslag naar het spoor. De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). Transfair to rail.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0325.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0319.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0314.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Sleephopperzuiger met zandpersleiding. De persleiding vervoert het zand naar de wal, waar het verder verdeeld wordt..Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. Trailing Suction Hopper Dredger..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_592.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Sleephopperzuiger met zandpersleiding. De persleiding vervoert het zand naar de wal, waar het verder verdeeld wordt..Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. Trailing Suction Hopper Dredger..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_591.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven. Voor de kade de Cosco Rotterdam. In de achtergrond de Nieuwe Waterweg en de kust bij Hoek van Holland.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background Hook of Holland, and New Waterway - entrance to Port of Rotterdam.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0338.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven. De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0327.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Europhaven met  APM Terminals (Maersk)<br />
Container terminal Rotterdam, Harbor APM Terminals (Maersk).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0348.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Europhaven met  APM Terminals (Maersk)<br />
Container terminal Rotterdam, Harbor APM Terminals (Maersk).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0347.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Europhaven met  APM Terminals (Maersk), 6e Petroleumhaven in de achtergrond.<br />
Container terminal Rotterdam, Harbor APM Terminals (Maersk).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0344.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) . In de achtergrond de Tweede Maasvlakte (MV2) en de twee centrales van E.ON.<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background the Maasvlakte (MV2).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0323.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) . In de achtergrond de Tweede Maasvlakte (MV2) en de twee centrales van E.ON.<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background the Maasvlakte (MV2).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0321.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) .<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). <br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0318.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) . In de achtergrond de Tweede Maasvlakte (MV2) en de twee centrales van E.ON.<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background the Maasvlakte (MV2).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0311.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 23-10-2013; Maasvlakte met Euromax Terminal Rotterdam aan de Yangtzehaven.<br />
De terminal van European Container Terminals (ECT) is een automatische terminal  Automatisch Gestuurde Voertuigen (AGV’s) . In de achtergrond de Tweede Maasvlakte (MV2).<br />
Maasvlakte with Euromax Terminal Rotterdam and Yangtzehaven. The terminal of European Container Terminals (ECT) is an automatic terminal with Automated Guided Vehicles (AGVs). In the background the Maasvlakte (MV2).<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20131023_0309.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Overgang tussen de zogenaamde zachte zeewering bestaande uit opgespoten duinen beplant met helm en de harde zeewering bekleed met steen en beschermd door golfbreker met basaltblokken. .Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. .luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_597.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam,  15-07-2012; Aanleg Maasvlakte 2. Sleephopperzuiger met zandpersleiding. De persleiding vervoert het zand naar de wal, waar het verder verdeeld wordt..Expansion of the Port of Rotterdam, the second Maasvlakte. Trailing Suction Hopper Dredger..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20120715_593.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Oudewater, 20-02-2012; Polder Papekop (links) gescheiden van de Polder Ruige weide (rechts) door de Papekoper kade. Onder in beeld de Polder het Westeinde van Waarder, links de Oostkade, naar rechts de Ruigweidse achterkade. Op het kruispunt van de verschillende veenkades veenputten. De polders vinden hun oorspong in ontginningen van verschillende datum en/of door verschillende eigenaren,  vandaar de verschillende hoek van de verkavelingen. Kenmerkend voor de inrichting van de polders zijn de regelmatig gevormde ontginningsblokken, zogeheten cope-ontginningen. Cope of kop komt terug in de plaatsnamen..Polder Papekop (left) separated from the Polder Ruige Kade by means of a quay. At the crossroads of the various quays, holes left by the excavation of peat. The polders were cultivated at different dates (and or by different owners), hence the different angles of the allotments. Characteristic for the 'design' of the polder are the regularly shaped reclamation blocks, known as cope reclamations. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20120220_372.HA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Deventer, 30-06-2011; monumentale wand met kustwerken langs de IJsssel op het Wellepad (Deventer Op Stelten, DOS).View on the Old Town of (Hansa city) Deventer with the main church and the quay Welle. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110630_175.A3.jpg
  • Nederland, Overijssel, Deventer, 30-06-2011; monumentale wand met kustwerken langs de IJsssel op het Wellepad (Deventer Op Stelten, DOS).View on the Old Town of (Hansa city) Deventer with the main church and the quay Welle. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110630_174.A3.jpg
  • Nederland, Overijssel, Deventer, 30-06-2011; monumentale wand met kustwerken langs de IJsssel op het Wellepad (Deventer Op Stelten, DOS).View on the Old Town of (Hansa city) Deventer with the main church and the quay Welle. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110630_163.A3.jpg
  • Nederland, Overijssel, Deventer, 20-01-2011.  .Zicht op Deventer, stadsfront, aan de rivier de IJssel met de Grote of Lebuïnuskerk. De kade, Welle, is in verband met het hoogwater afgesloten. Op de kade zandzakken om de binnenstad tegen het hoogwater te beschermen. View on the Old Town of Deventer with the main church and the quay Welle, closed for all traffic due to the high water..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110120_0256.A3.jpg
  • Nederland, Overijssel, Deventer, 20-01-2011.  .Zicht op Deventer, stadsfront, aan de rivier de IJssel met de Grote of Lebuïnuskerk. De kade, Welle, is in verband met het hoogwater afgesloten. Op de kade zandzakken om de binnenstad tegen het hoogwater te beschermen. View on the Old Town of Deventer with the main church and the quay Welle, closed for all traffic due to the high water..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110120_0259.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Den Haag, 23-05-2011;.Zicht op Den Haag met centraal de Waldorpstraat (met bouwmarkten en -winkels)en het spoor naar station Hollands Spoor, zwarte (Strijkijzer) hoogbouw aan het Rijswijkseplein. Links Schilderswijk en rechts Laakkwartier gescheiden door de Calandkade. View on The Hague in northern direction, railroad  and top left center of the city. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_581.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk tussen Leerdam en Schoonrewoerd. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg, boven in beeld). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway (top)..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-159.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Maastricht, 15-11-2010. Daalderveld en Hooge Maas ten Noorden van Borgharen, bij hoogwater. De Maas vormt de grens met Belgie (rechts). De Grensmaas treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Sinds de overstromingen in de jaren '90 is het dorp rondom voorzien van dijken. In het kader van het Grensmaasproject zullen de uiterwaarden (weerden) ten westen en ten noorden van het dorp afgegraven worden, de stroomgeul moet verbreed..Maas (Meuse) overflowing its banks, using the floodplains to flow downstream .Since the floods in the 90s, dikes have been build around village. Under the Grensmaas (Border Meuse) project, the Meuse floodplains (wards) north of the village have to be further excavated and the flow channel of the Meuse will be broadened.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_515.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; Grevenbicht, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Onder in beeld een peilschaal (bereikbaar via bruggetje),.Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_410.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-185.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-170.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-103.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-102.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, gezien naar het zuidwesten vanaf fort Everdingen. De binnendijk is oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen  wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, seen to the southwest from Fort Everdingen. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-089.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Den Haag, 23-05-2011;.Zicht op Den Haag met centraal de Waldorpstraat (met bouwmarkten en -winkels) en het spoor naar station Hollands Spoor, zwarte (Strijkijzer) hoogbouw aan het Rijswijkseplein. Links Schilderswijk en rechts Laakkwartier gescheiden door de Calandkade. View on The Hague in northern direction, railroad  and top left center of the city. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_584.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Den Haag, 23-05-2011;.Zicht op Den Haag met centraal de Waldorpstraat (met bouwmarkten en -winkels) en het spoor naar station Hollands Spoor, zwarte (Strijkijzer) hoogbouw aan het Rijswijkseplein. Links Schilderswijk en rechts Laakkwartier gescheiden door de Calandkade. View on The Hague in northern direction, railroad  and top left center of the city. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_582.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Den Haag, 23-05-2011;.Troelstrakade/Moerweg in Den Haag met sportvelden van het Zuiderpark links boven.  View on the Hague, residential area an The Hague South-West, Zuiderpark and playing fields. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110523_578.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; Grevenbicht, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd.Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_414.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Echt-Susteren, 15-11-2010; Visserweert, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd..Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_397.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Maastricht, 15-11-2010. Daalderveld en Hooge Maas ten Noorden van Borgharen, bij hoogwater. De Maas vormt de grens met Belgie (rechts). De Grensmaas treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. In het kader van het Grensmaasproject zullen de uiterwaarden (weerden) ten westen en ten noorden van het dorp afgegraven worden, de stroomgeul moet verbreed..Maas (Meuse) overflowing its banks, using the floodplains to flow downstream .Since the floods in the 90s, dikes have been build around village. Under the Grensmaas (Border Meuse) project, the Meuse floodplains (wards) north of the village have to be further excavated and the flow channel of the Meuse will be broadened.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_495.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Stein, 15-11-2010; A76 over de Maas, in de achtergrond Meers. De Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Ter hoogte van Meers is in het kader van de Maaswerken de stroomgeul verbreed..A76 across the river in the background Meers. Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains. Near the village Meers the 'stream channel' of the river has been widened (Maaswerken or Meuse works)..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_471.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Stein, 15-11-2010; A76 over de Maas, rechts Belgie. De Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. .A76 across the river, to Belgium. Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_467.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Stein, 15-11-2010; Meers, Grensmaas. Graafmachines staan in het hoogwater. Er wordt gewerkt aan gronddepot in  het kader van de Maaswerken. Recht van het dijkje de stroomgeul die reeds verbreed is. Grensmaas project is een samenspel van rivierbeveiliging door stroomgeulverbreding en oeververlaging, natuurontwikkeling en ontgrinding..Meers, excavators in high water, work for a soil depot of the Meuse Project. To the right the widened stream channe of the river. Grensmaas (Border Meuse) project is a combination of security by stream channel widening and bank reduction, habitat development and 'de-gravelisation')..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_450.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Stein, 15-11-2010; Meers, Grensmaas. Graafmachines staan in het hoogwater. Er wordt gewerkt aan gronddepot in  het kader van de Maaswerken. Recht van het dijkje de stroomgeul die reeds verbreed is. Grensmaas project is een samenspel van rivierbeveiliging door stroomgeulverbreding en oeververlaging, natuurontwikkeling en ontgrinding..Meers, excavators in high water, work for a soil depot of the Meuse Project. To the right the widened stream channe of the river. Grensmaas (Border Meuse) project is a combination of security by stream channel widening and bank reduction, habitat development and 'de-gravelisation')..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_441.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; Grevenbicht, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd..Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_417.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; Grevenbicht, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd.Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_412.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-183.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-179.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-176.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel, overblijfsel van een dijkdoorbraak. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-172.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk tussen Leerdam en Schoonrewoerd. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-154.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk tussen Leerdam en Schoonrewoerd. De dijk maakt onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie en omdat de dijk doorsneden wordt door de spoorlijn Leerdam-Geldermalsen is er een fort gebouwd (naam Werk op de spoorweg ). De Diefdijk is verder een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. .Diefdijk. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline, hence the fortress which protects the 'breach' made by the railway..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-153.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Schoonrewoerd, Diefdijk met 'Wiel van Bassa', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-150.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Schoonrewoerd, Diefdijk met 'Wiel van Bassa', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-149.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Schoonrewoerd, Diefdijk met 'Wiel van Bassa', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-142.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Schoonrewoerd, Diefdijk met 'Wiel van Bassa', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-138.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel 'De Waai', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-133.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Diefdijk met wiel 'De Waai', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-131.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-114.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-100.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, gezien naar het zuidwesten vanaf fort Everdingen. De binnendijk is oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen  wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, seen to the southwest from Fort Everdingen. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-093.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Maastricht, 15-11-2010. Daalderveld en Hooge Maas ten Noorden van Borgharen, bij hoogwater. De Maas vormt de grens met Belgie (rechts). De Grensmaas treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Sinds de overstromingen in de jaren '90 is het dorp rondom voorzien van dijken. In het kader van het Grensmaasproject zullen de uiterwaarden (weerden) ten westen en ten noorden van het dorp afgegraven worden, de stroomgeul moet verbreed..Maas (Meuse) overflowing its banks, using the floodplains to flow downstream .Since the floods in the 90s, dikes have been build around village. Under the Grensmaas (Border Meuse) project, the Meuse floodplains (wards) north of the village have to be further excavated and the flow channel of the Meuse will be broadened.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_493.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Maastricht, 15-11-2010. Daalderveld en Hooge Maas ten Noorden van Borgharen, bij hoogwater. De Maas vormt de grens met Belgie (rechts). De Grensmaas treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Sinds de overstromingen in de jaren '90 is het dorp rondom voorzien van dijken. In het kader van het Grensmaasproject zullen de uiterwaarden (weerden) ten westen en ten noorden van het dorp afgegraven worden, de stroomgeul moet verbreed..Maas (Meuse) overflowing its banks, using the floodplains to flow downstream .Since the floods in the 90s, dikes have been build around village. Under the Grensmaas (Border Meuse) project, the Meuse floodplains (wards) north of the village have to be further excavated and the flow channel of the Meuse will be broadened.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_491.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-110.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, gemeente Maastricht, 15-11-2010. Daalderveld en Hooge Maas ten Noorden van Borgharen, bij hoogwater. De Maas vormt de grens met Belgie (rechts). De Grensmaas treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd. Sinds de overstromingen in de jaren '90 is het dorp rondom voorzien van dijken. In het kader van het Grensmaasproject zullen de uiterwaarden (weerden) ten westen en ten noorden van het dorp afgegraven worden, de stroomgeul moet verbreed..Maas (Meuse) overflowing its banks, using the floodplains to flow downstream .Since the floods in the 90s, dikes have been build around village. Under the Grensmaas (Border Meuse) project, the Meuse floodplains (wards) north of the village have to be further excavated and the flow channel of the Meuse will be broadened.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_511.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Stein, 15-11-2010; Meers, Grensmaas. Graafmachines staan in het hoogwater. Er wordt gewerkt aan gronddepot in  het kader van de Maaswerken. Recht van het dijkje de stroomgeul die reeds verbreed is. Grensmaas project is een samenspel van rivierbeveiliging door stroomgeulverbreding en oeververlaging, natuurontwikkeling en ontgrinding..Meers, excavators in high water, work for a soil depot of the Meuse Project. To the right the widened stream channe of the river. Grensmaas (Border Meuse) project is a combination of security by stream channel widening and bank reduction, habitat development and 'de-gravelisation')..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_449.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Stein, 15-11-2010; Meers, Grensmaas. Graafmachines staan in het hoogwater. Er wordt gewerkt aan gronddepot in  het kader van de Maaswerken. Recht van het dijkje de stroomgeul die reeds verbreed is. Grensmaas project is een samenspel van rivierbeveiliging door stroomgeulverbreding en oeververlaging, natuurontwikkeling en ontgrinding..Meers, excavators in high water, work for a soil depot of the Meuse Project. To the right the widened stream channe of the river. Grensmaas (Border Meuse) project is a combination of security by stream channel widening and bank reduction, habitat development and 'de-gravelisation')..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_443.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; Grevenbicht, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd..Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_418.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Echt-Susteren, 15-11-2010; Visserweert, Maas (Grensmaas) treedt bij hoogwater buiten zijn oevers en het water wordt ook via de uiterwaarden stroomafwaarts afgevoerd..Maas (Meuse) overflowing its banks, the water is also discharged downstream via the floodplains..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_390.A3.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Gemeente Leerdam, 08-07-2010; Schoonrewoerd, Diefdijk met 'Wiel van Bassa', overblijfsel van een dijkdoorbraak. .De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk with 'wheel', the remnants of a dike breach. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-147.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, doorsneden door de A2. De nieuwe kering met brug en kazemat is ontworpen door UN studio, de coupure kan bij extreem hoog water afgesloten worden door betonnen balken. De Diefdijk is een binnendijk en oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, intersected by A2. The cut can be closed with concrete beams in case of extremely high water. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-116.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Vianen, 08-07-2010; Diefdijk, gezien naar het zuidwesten vanaf fort Everdingen. De binnendijk is oorspronkelijk aangelegd om de Alblasserwaard en de Vijfherenlanden tegen  wateroverlast uit de Betuwe te beschermen. Daarnaast maakt de dijk onderdeel uit van Nieuwe Hollandse Waterlinie..Diefdijk, seen to the southwest from Fort Everdingen. The inner dike was originally built to protect the polders Alblasserwaard and Vijfherenlanden against flooding from the Betuwe. In addition, the dike is part of the New Dutch Waterline.luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100708-090.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Oudewater, 20-02-2012; Polder Papekop (links) gescheiden van de Polder Ruige weide (rechts) door de Papekoper kade. Onder in beeld de Polder het Westeinde van Waarder, links de Oostkade, naar rechts de Ruigweidse achterkade. Op het kruispunt van de verschillende veenkades veenputten. De polders vinden hun oorspong in ontginningen van verschillende datum en/of door verschillende eigenaren,  vandaar de verschillende hoek van de verkavelingen. Kenmerkend voor de inrichting van de polders zijn de regelmatig gevormde ontginningsblokken, zogeheten cope-ontginningen. Cope of kop komt terug in de plaatsnamen..Polder Papekop (left) separated from the Polder Ruige Kade by means of a quay. At the crossroads of the various quays, holes left by the excavation of peat. The polders were cultivated at different dates (and or by different owners), hence the different angles of the allotments. Characteristic for the 'design' of the polder are the regularly shaped reclamation blocks, known as cope reclamations. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20120220_373.HA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Gemeente Oudewater, 20-02-2012; Polder Papekop (links) gescheiden van de Polder Ruige weide (rechts) door de Papekoper kade. Onder in beeld de Polder het Westeinde van Waarder, links de Oostkade, naar rechts de Ruigweidse achterkade. Op het kruispunt van de verschillende veenkades veenputten. De polders vinden hun oorspong in ontginningen van verschillende datum en/of door verschillende eigenaren,  vandaar de verschillende hoek van de verkavelingen. Kenmerkend voor de inrichting van de polders zijn de regelmatig gevormde ontginningsblokken, zogeheten cope-ontginningen. Cope of kop komt terug in de plaatsnamen..Polder Papekop (left) separated from the Polder Ruige Kade by means of a quay. At the crossroads of the various quays, holes left by the excavation of peat. The polders were cultivated at different dates (and or by different owners), hence the different angles of the allotments. Characteristic for the 'design' of the polder are the regularly shaped reclamation blocks, known as cope reclamations. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20120220_371.HA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0666.NiA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0659.NiA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0663.NiA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0634.NiA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0642.NiA3+.jpg
  • Nederland, Overijssel, Gemeente Dalfsen, 17-07-2017; Dalfsen Waterfront, Vechtdijk, Overijsselsche Vecht. In het kader van het onderdeel van het Hoogwaterbeschermingsprogramma zijn de kades en dijken verbeterd en verhoogd.<br />
As part of the High Water Protection Program, the quays and dikes have been improved.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20170717_0667.NiA3+.jpg
  • Nederland, Amsterdam, KNSM-eiland, 25-09-2002; KNSM eiland in westelijke richting: links Levantkade overgaand in Javakade met verbindingsdam en IJhaven, rechts Surinamekade overgaand in Sumatrakade; circulair gebouw voorgrond Venetiehof (Jo Coenen), daarachter (links) Barcelona complex (Bruno Albert), daarachter gebouw Piraeus (Hans Kollhof, Christian Rapp), rechts hiervan de grijze woontoren Sky Dome (Wiel Arets); links in de achtergrond de Oostelijke Handelskade; stadsvernieuwing, voormalige Oostelijk havengebied, bouwblokken, hoogbouw, architectuur, stedenbouwkunde, stedebouwkunde, architectuurtoerisme, zie ook andere (detail)foto's van deze lokatie; KNSM island in westerly direction: left Levant Kade (Quay), right Suriname Kade continuing into Sumatrakade; circular building foreground Venetiehof (Jo Coenen), behind (left) Barcelona complex (Bruno Albert), behind building Piraeus (Hans Kollhof, Christian Rapp); on the right the gray residential tower Sky Dome (Wiel Arets); left in the background the Eastern Commercial Quay; urban renewal, former Eastern port area, building blocks, high-rise, architecture, urban design, urban design, architecture tourism, see also other (detail) pictures of this location;<br />
luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee)<br />
foto /photo Siebe Swart
    SMS02.09.515.11.jpg
Next