Show Navigation

Siebe Swart

  • ZOEK luchtfoto l Search aerial
  • Time & Tide: de Boekwinkel l Bookshop I PRINTS
  • FINISTERRE Time & Tide deel 2 I The Sequel
  • VIDEO Drone footage
  • VIDEO Expo en boek
  • Instagram
  • Weblog F I N I S T E R R E
  • Info
    • Bio
    • Copyright ©
    • Contact
  • Panorama Nederland bij Van Gewest tot Gewest

Siebe Swart

Search Results

889 images

  • Facebook
  • Twitter
x
Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
Next

Loading ()...

  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1672.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1690.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1681.NiA3+-2.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1685.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1681.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1679.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1675.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1678.NiA3+.jpg
  • Nederland, Friesland, Gemeente Wonseradeel, 16-04-2012; Afsluitdijk ter hoogte van Kornwerderzand, gezien naar de kust van Friesland. Op het voormalig werkeiland liggen de Lorentzsluizen, een complex van schutsluizen en spuisluizen (buiten beeld). De sluizen worden beschermd door kazematten (bunkers). Rechts natuurreservaat De Makkumer noordwaard..Enclosure Dam at the height of Kornwerderzand seen in the direction of the coast of Friesland. On the former work island the Lorentz locks, a complex of sluices and locks. The locks are protected by bunkers..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20120416_566.HA3+.jpg
  • Nederland, Friesland, Gemeente Wonseradeel, 16-04-2012; Afsluitdijk ter hoogte van Kornwerderzand, gezien naar de kust van Friesland. Op het voormalig werkeiland liggen de Lorentzsluizen, een complex van spuisluizen en schutsluizen. De spuisluizen (uitwaterende sluizen) lozen van het IJsselmeer op de Waddenzee (links). De sluizen worden beschermd door kazematten (bunkers). .Enclosure Dam at the height of Kornwerderzand seen in the direction of the coast of Friesland. On the former work island the Lorentz locks, a complex of sluices and locks. The sluices sluice surplus water to the Wadden sea (l). The locks are protected by bunkers..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20120416_565.HA3+.jpg
  • Nederland, Friesland, Gemeente Wonseradeel, 16-04-2012; Afsluitdijk ter hoogte van Kornwerderzand, gezien naar de kust van Friesland. Op het voormalig werkeiland liggen de Lorentzsluizen, een complex van spuisluizen en schutsluizen. De spuisluizen (uitwaterende sluizen) lozen van het IJsselmeer op de Waddenzee (links). De sluizen worden beschermd door kazematten (bunkers). echts natuurreservaat De Makkumer noordwaard..Enclosure Dam at the height of Kornwerderzand seen in the direction of the coast of Friesland. On the former work island the Lorentz locks, a complex of sluices and locks. The sluices sluice surplus water to the Wadden sea (l). The locks are protected by bunkers..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20120416_557.HA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1688.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1676.NiA3+.jpg
  • Nederland, Friesland, Gemeente Wonseradeel, 16-04-2012; Afsluitdijk ter hoogte van Kornwerderzand, gezien naar de kust van Friesland. Op het voormalig werkeiland liggen de Lorentzsluizen, een complex van schutsluizen en spuisluizen (buiten beeld). De sluizen worden beschermd door kazematten (bunkers). .Enclosure Dam at the height of Kornwerderzand seen in the direction of the coast of Friesland. On the former work island the Lorentz locks, a complex of sluices and locks. The locks are protected by bunkers..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20120416_567.HA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 07-02-2018; Volkeraksluizen, de schutsluizen met drie kolken en onder de brug van de A 29, de spuisluizen. <br />
De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0695.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 01-04-2016; Volkeraksluizen, in de voorgrond rechts het speciaal aangelgde bos. Midden de schutsluizen met drie kolken, daarachter, onder de brug van de A 29, de spuisluizen. Daar achter de de jachthaven met een vierde sluis, voor de pleziervaart. Op het Knooppunt Hellegatsplein splitst de snelweg, naar links de N 59, naar Goeree-Overflakkee via de Hellegatsdam, naar rechts de A29 naar de Haringvlietbrug. De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160401_0228.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 01-04-2016; Volkeraksluizen, in de voorgrond de schutsluizen met drie kolken, daarachter, onder de brug van de A 29, de spuisluizen. Verder de jachthaven met een vierde sluis, voor de pleziervaart. Op het Knooppunt Hellegatsplein splitst de snelweg, naar links de N 59, naar Goeree-Overflakkee via de Hellegatsdam, naar rechts de A29 naar de Haringvlietbrug. De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part ofthe Deltaworks.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160401_0152.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 07-02-2018; Volkeraksluizen, de schutsluizen met drie kolken en onder de brug van de A 29, de spuisluizen. <br />
De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0701.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 07-02-2018; Volkeraksluizen, de schutsluizen met drie kolken en onder de brug van de A 29, de spuisluizen. Op het Knooppunt Hellegatsplein (links) splitst de snelweg, naar links de N 59, naar Goeree-Overflakkee via de Hellegatsdam, naar rechts de A29 naar de Haringvlietbrug.<br />
De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0693.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 01-04-2016; Volkeraksluizen, in de voorgrond de schutsluizen met drie kolken, daarachter, onder de brug van de A 29, de spuisluizen. Verder de jachthaven met een vierde sluis, voor de pleziervaart. Op het Knooppunt Hellegatsplein splitst de snelweg, naar links de N 59, naar Goeree-Overflakkee via de Hellegatsdam, naar rechts de A29 naar de Haringvlietbrug. De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part ofthe Deltaworks.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160401_0153.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 07-02-2018; Volkeraksluizen, de schutsluizen met drie kolken en onder de brug van de A 29, de spuisluizen. Op het Knooppunt Hellegatsplein (links) splitst de snelweg, naar links de N 59, naar Goeree-Overflakkee via de Hellegatsdam, naar rechts de A29 naar de Haringvlietbrug.<br />
De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0723.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Willemstad, 07-02-2018; Volkeraksluizen, de schutsluizen met drie kolken en onder de brug van de A 29, de spuisluizen. <br />
De Volkeraksluizen - in de Volkerakdam - verbinden het Hollandsch Diep met het Volkerak en maken deel uit van de Deltawerken.<br />
Volkerak Locks, largest inland navigation locks in Europe, part of the Deltaworks.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0706.NiA3+.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_424.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_365.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_427.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_359.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_990.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_989.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_985.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_426.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_415.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_357.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_335.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast tussen de stuwtorens en bedieningsgebouw  (voorgrond). De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_436.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_422.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_419.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_348.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_334.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_333.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_416.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_356.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_343.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3-2.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_437.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_350.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_345.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_992.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 15-11-2010. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. De stuw is gestreken en de scheepvaart maakt gebruik van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. .Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The weir is 'lifted' allowing for ships to passe. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_893.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 15-11-2010. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. De stuw is gestreken en de scheepvaart maakt gebruik van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. .Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The weir is 'lifted' allowing for ships to passe. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_871.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_439.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_438.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_421.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_372.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_368.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3-2.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_435.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_428.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0862.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0850.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0863.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0859.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0857.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0848.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 07-03-2010; Sluis en stuwcomplex Belfeld, aangelegd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. In de sluis wordt een schip geschut. Bij hoog water van de Maas kan het sluiscomplex overstromen, alle gebouwen staan op kolommen. .De stuw bestaat uit twee delen: schuiven die opgehesen kunnen worden (Stoney gedeelte) en schuiven op jukken (onder water, rechts, het Poiree gedeelte). Bij hoogwater worden de stuw 'gestreken' alle schuiven zijn dan omhoog respectievelijke verwijderd, scheepvaart is dan mogelijk door het geheel vrije stuwopening. .Lock and weir complex Belfeld, built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. A ship is locked through. .In case of high waters, the locks will be flooded, therefore the buildings are build on columns. The weir consists of two parts: slides that can be lifted (Stoney part) and slides on yokes (underwater, right, the Poirée part). At extreme high waters, the wie is 'lifted', all sliders are up respectively removed, shipping is possible through the completely free weir opening..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0856.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 07-02-2018; Prinses Beatrixsluizen. Het sluizencomplex in het Lekkanaal wordt uitgebreid met een derde kolk.<br />
Princess Beatrix locks. The lock complex in the Lek Canal will be expanded with a third chamber.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0190.NiA3+.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt, 08-09-2009; Sluizencomplex bij Nieuwe Statenzijl, op de grens met Duitsland. De spuisluizen zijn uitwaterende sluizen voor de Groninger Boezem, Waterschap Hunze en Aa's. Links de schutsluis tussen Westerwoldsche Aa en de Buiten Aa (geul door de Dollard). Op de kwelde, buitendijks, de vogelkijkhut Kiekkaaste, windmolens in Emden aan de horizon. .Complex of locks in New Statenzijl, on the border with Germany, sluices and lock. Salt marsh and Waddensea..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20090908_0277.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 07-02-2018; Prinses Beatrixsluizen. Het sluizencomplex in het Lekkanaal wordt uitgebreid met een derde kolk.<br />
Princess Beatrix locks. The lock complex in the Lek Canal will be expanded with a third chamber.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0193.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 07-02-2018; Prinses Beatrixsluizen. Het sluizencomplex in het Lekkanaal wordt uitgebreid met een derde kolk.<br />
Princess Beatrix locks. The lock complex in the Lek Canal will be expanded with a third chamber.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0191.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Gemeente Lelystad, 28-04-2010; sluizencomplex Houtribsluizen. De sluizen vow de schepen lignin nasal de spuisluizen Houtrib locks. The lock are situated next to the sluices that are needed to manage the water level between the two lakes Markermeer en IJsselemeer..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100428_0609.A3.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt, 08-09-2009; Sluizencomplex bij Nieuwe Statenzijl, op de grens met Duitsland. De spuisluizen zijn uitwaterende sluizen voor de Groninger Boezem, Waterschap Hunze en Aa's. Links de schutsluis tussen Westerwoldsche Aa en de Buiten Aa (geul door de Dollard). .Complex of locks in New Statenzijl, on the border with Germany, sluices and lock. Salt marsh and Waddensea..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20090908_0275.A3.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt, 08-09-2009; Sluizencomplex bij Nieuwe Statenzijl, op de grens met Duitsland. De spuisluizen zijn uitwaterende sluizen voor de Groninger Boezem, Waterschap Hunze en Aa's. Links de schutsluis tussen Westerwoldsche Aa en de Buiten Aa (geul door de Dollard). Op de kwelder rechts, buitendijks, de vogelkijkhut Kiekkaaste, windmolens in Emden aan de horizon. .Complex of locks in New Statenzijl, on the border with Germany, sluices and lock. Salt marsh and Waddensea..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20090908_0274.A3.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt, 08-09-2009; Sluizencomplex bij Nieuwe Statenzijl, op de grens met Duitsland. De spuisluizen zijn uitwaterende sluizen voor de Groninger Boezem, Waterschap Hunze en Aa's. Links de schutsluis tussen Westerwoldsche Aa en de Buiten Aa (geul door de Dollard). .Complex of locks in New Statenzijl, on the border with Germany, sluices and lock. Salt marsh and Waddensea..luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    SMS_20090908_0276.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 07-02-2018; Prinses Beatrixsluizen. Het sluizencomplex in het Lekkanaal wordt uitgebreid met een derde kolk.<br />
Princess Beatrix locks. The lock complex in the Lek Canal will be expanded with a third chamber.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180207_0187.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Wijk bij Duurstede, 30-09-2015; Kruising Neder-rijn en Lek met Amsterdam-Rijnkanaal op grens provincies Utrecht en Gelderland.<br />
Prinses Marijkesluizen met naastgelegen Keersluis, omgeving Rijswijk (Gelderland) en Ravenswaaij. Aan de horizin Wijk bij Duurstede.<br />
Amsterdam-Rijn-canal with locks and floodgate.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0915.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 30-09-2015; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0419.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 30-09-2015; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0411.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 30-09-2015; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0407.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Utrecht, 30-09-2015; Noordersluis, Merwedekanaal (bij de kruising met het Amsterdam-Rijnkanaal). Zuidersluis in het verschiet.<br />
Locks in Merwede canal.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0185.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam, 27-09-2015; Schellingwoude, Oranjesluizen tussen Buiten-IJ en Het IJ. Zicht op Nieuwendam en landelijk Noord.<br />
Locks between Outer IJ  and The IJ, entrance to Amsterdam.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150927_0360.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam, 27-09-2015; Schellingwoude, Oranjesluizen tussen Buiten-IJ en Het IJ.<br />
Locks between Outer IJ  and The IJ, entrance to Amsterdam.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150927_0356.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Wijk bij Duurstede, 30-09-2015; Kruising Neder-rijn en Lek met Amsterdam-Rijnkanaal op grens provincies Utrecht en Gelderland.<br />
Prinses Marijkesluizen met naastgelegen Keersluis, omgeving Rijswijk (Gelderland) en Ravenswaaij.<br />
Amsterdam-Rijn-canal with locks and floodgate.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0919.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 30-09-2015; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0421.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam, 27-09-2015; Schellingwoude, Oranjesluizen tussen Buiten-IJ en Het IJ. Zicht op Nieuwendam en landelijk Noord.<br />
Locks between Outer IJ  and The IJ, entrance to Amsterdam.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150927_0361.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Wijk bij Duurstede, 30-09-2015; Kruising Neder-rijn en Lek met Amsterdam-Rijnkanaal op grens provincies Utrecht en Gelderland.<br />
Prinses Marijkesluizen met naastgelegen Keersluis, omgeving Rijswijk (Gelderland) en Ravenswaaij. Aan de horizin Wijk bij Duurstede.<br />
Amsterdam-Rijn-canal with locks and floodgate.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150930_0914.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam, 27-09-2015; Schellingwoude, Oranjesluizen tussen Buiten-IJ en Het IJ.<br />
Locks between Outer IJ  and The IJ, entrance to Amsterdam.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150927_0355.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 13-05-2019; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1065__Luchtfoto_Prins_B...jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 13-05-2019; Prins Bernhard Sluis, Amsterdam-Rijnkanaal. Infrastructuur bundel met A15 en Betuweroute.<br />
Amsterdam-Rhine channel with locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_1067__Luchtfoto_Prins_B...jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Gemeente Oss, 23-08-2016; Lith, Prinses Máxima Sluizen. Het sluizencomplex in de Maas bestaat uit een tweetal sluiskolken, de stuw en de Nuon waterkrachtcentrale.<br />
Meuse near Oss, Brabant. Complex of locks, barrage (or weir) and hydroelectric power plant.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0996.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Gemeente Oss, 23-08-2016; Lith, Prinses Máxima Sluizen. Het sluizencomplex in de Maas bestaat uit een tweetal sluiskolken, de stuw en de Nuon waterkrachtcentrale. Alphense waard in de voorgrond.<br />
Meuse near Oss, Brabant. Complex of locks, barrage (or weir) and hydroelectric power plant.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160823_0967.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zeeland, Gemeente Schouwen-Duiveland, 01-04-2016; Philipsdam en Krammersluizen. Rechts in de achtergrond de Grevelingendam. <br />
Dam en sluiscomplex vormen een compartimenteringswerk waardoor het zoete water van Volkerak en het zoute water van het Krammer gescheiden blijft. Het Krammer, aan gene zijde van de sluizen staat in verbinding met de Oosterschelde. Het geheel maakt deel uit maken van de Deltawerken.<br />
Philipsdam with Krammersluizen, part of the Delta Works. The locks form a division between sweet and salt water.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160401_0433.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam, 18-02-2015. Rozenburgsesluis tussen Hartelkanaal en Calandkanaal. Bij de Calandbrug staan een windscherm om het manoeuvreren met hoog beladen zeeschepen ook bij sterke wind mogelijk te maken.<br />
Rozenburgse Locks between Hartelkanaal and Caland Canal. Next to Caland bridge a windshield  allows for maneuvering  high loaded ocean-going vessels even in strong wind.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20150218_0710.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen, 19-10-2014; Terneuzen, Kanaal Gent - Terneuzen. Ingang kanaal en sluizen. <br />
Channel Gent - Terneuzen, entrance and locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20141019_0269.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen, 19-10-2014; Terneuzen, Kanaal Gent - Terneuzen. Ingang kanaal en sluizen. In de achtergrond Dow Chemicals en de Westerschelde.<br />
Channel Gent - Terneuzen, entrance and locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20141019_0264.NiA3+.jpg
  • Nederland, Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen, 19-10-2014; Terneuzen, Kanaal Gent - Terneuzen. Ingang kanaal en sluizen gezoen naar de Westerschelde. <br />
Channel Gent - Terneuzen, entrance and locks.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20141019_0210.NiA3+.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt,  05-08-2014; Nieuwe Statenzijl, gelegen op de grens met de Reiderwolderpolder. Sluizencomplex met spuisluis en schutsluis. Via de Westerwoldse Aa kan water op de Dollard geloosd worden<br />
Watermanagement complex with locks and sluice on the border with Germany. Used for discharging water into the Dollard<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20140805_0949.NiA3+.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt,  05-08-2014; Nieuwe Statenzijl, gelegen op de grens met de Reiderwolderpolder. Sluizencomplex met spuisluis en schutsluis. Via de Westerwoldse Aa kan water op de Dollard geloosd worden<br />
Watermanagement complex with locks and sluice on the border with Germany. Used for discharging water into the Dollard<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20140805_0945.NiA3+.jpg
  • Nederland, Groningen, Oldambt,  05-08-2014; Nieuwe Statenzijl, gelegen op de grens met de Reiderwolderpolder. Sluizencomplex met spuisluis en schutsluis. Via de Westerwoldse Aa kan water op de Dollard geloosd worden. Links vogelkijkhut de Kiekkaaste.<br />
Watermanagement complex with locks and sluice on the border with Germany. Used for discharging water into the Dollard<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20140805_0938.NiA3+.jpg
  • Nederland, Groningen, Gemeente Delfzijl, 05-08-2014; Termunterzijl dorp aan de Eems. Waterstaatkundige geschiedenis in beeld met binnenhaven, sluizen en gemalen.<br />
Village at the river Ems with marina. Hydraulic history in pictures, inner harbor, locks and pumping stations of different date.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20140805_0883.NiA3+.jpg
  • Nederland, Friesland, Kornwerderzand, 05-08-2014; Afsluitdijk met sluizencomplex, Waddenzee aan de horizon.<br />
Enclosure Dam near the Frisian coast. Sluices and locks. Left Waddenzee, IJsselmeer right.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20140805_0389.NiA3+.jpg
Next