Show Navigation

Siebe Swart

  • ZOEK luchtfoto l Search aerial
  • Time & Tide: de Boekwinkel l Bookshop I PRINTS
  • FINISTERRE Time & Tide deel 2 I The Sequel
  • VIDEO Drone footage
  • VIDEO Expo en boek
  • Instagram
  • Weblog F I N I S T E R R E
  • Info
    • Bio
    • Copyright ©
    • Contact
  • Panorama Nederland bij Van Gewest tot Gewest

Siebe Swart

Search Results

889 images

  • Facebook
  • Twitter
x
Refine Search
Match all words
Match any word
Prints
Personal Use
Royalty-Free
Rights-Managed
(leave unchecked to
search all images)
Next

Loading ()...

  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 07-03-2010; sluiscomplex Heel met links de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. Links van het kanaal komt, na de sluis, een retentiegebied voor de opvang van (hoog) water. Rechtsboven de Maasplassen met Roermond aan de horizon..De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne).Lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). Left of the canal, after the lock, a retention area is created for the reception of (high) water..The smaller lock (r) provides access to the Maas to Roermond. For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne)..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0377.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 07-03-2010; sluiscomplex Heel met links de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. Links van het kanaal komt, na de sluis, een retentiegebied voor de opvang van (hoog) water. .De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne).Lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). Left of the canal, after the lock, a retention area is created for the reception of (high) water..The smaller lock (r) provides access to the Maas to Roermond. For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne)..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0369.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 07-03-2010; sluiscomplex Heel met links de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. Links van het kanaal komt, na de sluis, een retentiegebied voor de opvang van (hoog) water. .De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne).Lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). Left of the canal, after the lock, a retention area is created for the reception of (high) water..The smaller lock (r) provides access to the Maas to Roermond. For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne)..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required);.foto/photo Siebe Swart
    SMS_20100307_0372.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Detail van de nieuwe sluisdeur.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0874_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0857_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0834_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0826_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0823_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0869_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0831_A3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Naast het sluizencomplex het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0827_A3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0709_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1672.NiA3+.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 15-11-2010; Hoogwater in de Maas met midden links de sluis van Osen (sluiscomplex Heel) die direct toegang geeft tot de Maas naar Roermond via de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne). Midden rechts Stuw van Linne, met waterkrachtcentrale naast de stuw. Links van de stuw de Overlaat van Linne (l) met een oude Maasarm. .Rising water at river Meuse, with lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne). .At the middle Linne Spillway with hydroelectric plant (r) and Linne Spillway with an old branch of river Meuse. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_351.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 15-11-2010; Hoogwater in de Maas met links de sluis van Osen (sluiscomplex Heel) die direct toegang geeft tot de Maas naar Roermond via de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne). Onder in beeld de Overlaat van Linne met een oude Maasarm. .Rising water at river Meuse, with lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne). .At the bottom Linne Spillway with an old branch of river Meuse. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_344.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden;  03-23-2020; <br />
Sluiscomplex IJmuiden met de zeesluizen van het Noordzeekanaal, de Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Detail van de nieuwe sluisdeur.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2020 foto/photo Siebe Swart
    SMS_20200323_0871_A3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0697_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0703_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0730_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0758_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0761_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0764_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1690.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1681.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1681.NiA3+-2.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1675.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan en links van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Rechts het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0608.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan en links van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Rechts het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0606.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan en links van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Rechts het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0602.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis. Parallel aan en rechts van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0593.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis. Parallel aan en rechts van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Amsterdam aan de horizon.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0588.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis, Middensluis en Zuidersluis. Parallel aan en links van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Rechts het spuikanaal en de spuisluis.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0511.NiA3+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0699_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0708_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 14-09-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrixsluis is voltooid en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed and the Lek canal widened.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190914_0711_A3+_Luchtfoto Beat...jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1685.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1679.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1678.NiA3+.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1676.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, IJmuiden, 01-08-2016; sluiscomplex IJmuiden met Noordersluis, Middensluis. Parallel aan en rechts van de Noordersluis wordt een nieuwe grote zeesluis gebouwd. Amsterdam aan de horizon.<br />
Lock complex IJmuiden, parallel to the large Northern Lock a new large sea lock will be build.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20160801_0581.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_990.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_424.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_365.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_427.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_359.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_348.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_334.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_333.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 15-11-2010; Hoogwater in de Maas met links de sluis van Osen (sluiscomplex Heel) die direct toegang geeft tot de Maas naar Roermond via de dubbelsluis van het Lateraalkanaal. De kleinere sluis (r) geeft toegang tot de Maas naar Roermond. Voor schepen naar het noorden biedt het kanaal een kortere en snellere route dan de oorspronkelijke Maasroute. De aanleg van het sluiscomplex zorgde er voor dat een enorme bocht in de Maas afgesneden kon worden (de Lus van Linne). Onder in beeld de Stuw van Linne, met waterkrachtcentrale naast de stuw. Links van de stuw de Overlaat van Linne (l) met een oude Maasarm. .Rising water at river Meuse, with lock complex at Heel with double-lock for the Lateral canal (l). For ships to the north, the channel offers a shorter and faster route than the original Maasroute. The construction of the lock complex cut of a huge bend in the Meuse(the Loop of Linne). .At the bottom Linne Spillway with hydroelectric plant (r) and Linne Spillway with an old branch of river Meuse. .luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_378.A3.jpg
  • Nederland, Flevoland, Lelystad, 07-05-2018; Bataviastad, Houtribsluizen, sluizencomplex op de vaarroute tussen Amsterdam en Lemmer bij Lelystad. <br />
Het sluizencomplex bestaat uit twee schutsluizen en een meervoudige spuisluis.<br />
Houtrib locks, lock complex on the route between Amsterdam and Lemmer at Lelystad.<br />
The lock complex consists of two shipping locks and multiple drain sluices.<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20180507_1688.NiA3+.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_992.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_989.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Sambeek, 15-11-2010;  Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929. luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required) © foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_985.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 15-11-2010. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. De stuw is gestreken en de scheepvaart maakt gebruik van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. .Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The weir is 'lifted' allowing for ships to passe. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_871.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_438.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_426.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_416.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_415.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_357.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_356.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_343.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_335.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3-2.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_440.A3-2.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast tussen de stuwtorens en bedieningsgebouw  (voorgrond). De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_436.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_437.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_428.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_422.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_419.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_350.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_345.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Holland, Amsterdam, 07-05-2021; Amsterdam-Noord. Ingang Noordhollandsch Kanaal met Willem I-sluis (officieel Schutsluis Willem I). Rechts de Sixhaven, links Buiksloterkanaal en Tolhuistuin.<br />
North Holland Canal entrance with Willem I lock (officially Willem I lock). On the right the Sixhaven, on the left Buiksloterkanaal and Tolhuistuin.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required)<br />
copyright © 2021 foto/photo Siebe Swart.
    SMS_2021.05.07_0093_A3+.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 15-11-2010. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. De stuw is gestreken en de scheepvaart maakt gebruik van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929. .Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The weir is 'lifted' allowing for ships to passe. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_893.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Sittard-Geleen, 15-11-2010; sluis Born tijdens de renovatie en verbouw, de sluiskolken worden verlengd.Born lock during the renovation and reconstruction, the lock chambers are extended..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).foto/photo Siebe Swart
    SMS_20101115_759.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_439.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_421.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_372.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Venlo, 10-01-2011. Het sluis en stuwcomplex Belfeld bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Belfeld at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_368.A3.jpg
  • Nederland, grens Limburg - Noord-Brabant, Gemeente Boxmeer, 10-01-2011. .Het sluis en stuwcomplex Sambeek bij hoogwater van de Maas. Het hoogwater Maas is een gevolg van sneeuwsmelt en neerslag in de bovenloop van de rivier. De stuw is gestreken en de scheepvaart kan  gebruik maken van de vaargeul naast de stuwtorens. De schutsluizen staan geheel onder water, de bedieningsgebouwen staan op kolommen boven het water. Het complex is gebouwd in het kader van de kanalisatie van de Maas in de jaren 1918 - 1929..Lock and weir complex Sambeek at high waters of river Meuse. The flood is due to snow melt and precipitation upstream. The weir is 'lifted' allowing for ships to pass. The normal shipping locks lock are completed flooded (and under water). The control buildings are build on columns. The whole complex was built in the context of the canalization of the Meuse in the years 1918 to 1929..luchtfoto (toeslag), aerial photo (additional fee required).© foto/photo Siebe Swart
    SMS_20110110_435.A3.jpg
  • Nederland, Noord-Brabant, Lith, 11-02-2008; stuw in de rivier de Maas, dient om de waterloop te reguleren en het peil te beheren; de Maas is een regenrivier, met met name in de winter grote wateraanvoer (ook door smeltwater), in de zomer (droogte) zorgt de stuw er voor dat de schepvaart kan blijven doorgaan; in Lith zijn twee sluizen en is naast de stuw (rechts) een waterkrachtcentrale gebouwd; sluis en stuw zijn voltooid in 1936, nu rijksmonument; sluis, sluiskolk, schutten; flood control dam in the river Maas, regulates and manages the water level; the Maas is a rain river, with especially in the winter large amounts of water (melt water); in the summer thee is shortage of water, the dam ensures water level for shipping; .left of the dam a hydroelectric power sation has been build; locks have been completed in 1936, now national monument, lock, lock.luchtfoto (toeslag); aerial photo (additional fee required); .foto Siebe Swart / photo Siebe Swart
    BIS_SMS_20080211_0445.A4+.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0293_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0289_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0292_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0286_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0285_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0283_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis,rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Freight train on its way to the bridge over the canal. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_1014.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis,rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Freight train on its way to the bridge over the canal. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_1007.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis, rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk. Rechtsboven bedrijventerrein Tiel.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_0995.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis,rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Freight train on its way to the bridge over the canal. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_1005.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis, rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk. Rechtsboven bedrijventerrein Tiel.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_0995.NiA3+.jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis,rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Freight train on its way to the bridge over the canal. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_0998.NiA3+.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 27-05-2013; sluis Panheel, kanaal Wessem-Nederweert.<br />
De sluis is voorzien van spaarbekkens (om bij het schutten water te besparen bij lage waterstanden van de Maas).<br />
Shipping lock Panheel, canal Wessem-Nederweert. The lock is equipped with reservoirs to save water at low water levels of the river Meuse.<br />
luchtfoto (toeslag op standaardtarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130527_0863.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 27-05-2013; sluis Panheel, kanaal Wessem-Nederweert. Maasbracht en Prins Clauscentrla ein de achtergrond.<br />
De sluis is voorzien van spaarbekkens (om bij het schutten water te besparen bij lage waterstanden van de Maas).<br />
Shipping lock Panheel, canal Wessem-Nederweert. The lock is equipped with reservoirs to save water at low water levels of the river Meuse.<br />
luchtfoto (toeslag op standaardtarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130527_0858.A3.jpg
  • Nederland, Limburg, Gemeente Maasgouw, 27-05-2013; sluis Panheel, kanaal Wessem-Nederweert. Maasbracht en Prins Clauscentrale in de achtergrond.<br />
De sluis is voorzien van spaarbekkens (om bij het schutten water te besparen bij lage waterstanden van de Maas).<br />
Shipping lock Panheel, canal Wessem-Nederweert. The lock is equipped with reservoirs to save water at low water levels of the river Meuse.<br />
luchtfoto (toeslag op standaardtarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20130527_0856.A3.jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0296_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0287_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Utrecht, Nieuwegein, 13-05-2019; Vreeswijk, de 3e sluiskolk van de Prinses Beatrix sluis is voltooid (nog niet in gebruik) en het Lekkanaal verbreed. De bestaande twee (historische) sluiskolken moeten nog worden gerenoveerd.<br />
The 3rd lock chamber of the Princess Beatrix lock has been completed (not yet in use) and the Lek canal widened.<br />
<br />
luchtfoto (toeslag op standard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart
    SMS_20190513_0284_Luchtfoto_Prinses_...jpg
  • Nederland, Gelderland, Tiel, 24-10-2013; Betuweroute en autosnelweg A15 kruisen het Amsterdam-Rijnkanaal ter hoogte van de Prins Bernhardsluis,rivier de Waal in de achtergrond. Goederentrein nadert de brug over het kanaal. Binnenvaartschepen in de sluiskolk.<br />
Betuweroute, railway from Rotterdam to Germany,  and A15 motorway cross the Amsterdam-Rhine Canal at the Prince Bernhard lock, the Waal river in the background. Freight train on its way to the bridge over the canal. Barges in the lock chamber.<br />
luchtfoto (toeslag op standaard tarieven);<br />
aerial photo (additional fee required);<br />
copyright foto/photo Siebe Swart.
    SMS_20131024_1011.NiA3+.jpg
Next